JSOFT
ILFOV, PANTELIMON
+40 785 222 815
NON-STOP

Termeni si conditii

ADA'S BEST SOLUTION

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor serviciilor de catre SC ADA'S BEST SOLUTION SRL (“ADA BEST”), prin intermediul site-ul nostru de prezentare www.adabest.ro catre Beneficiar si pot fi modificate oricand de catre ADA'S BEST SOLUTION.
  • Client – persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
  • Companie – societatea comerciala ADA'S BEST SOLUTION SRL, avand sediul social in Pantelimon, Strada Cocorului nr 27, Ilfov, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J23/5077/2018, CIF 40021819.
  • Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Companie, Clientului.
  • Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Companie si Client prin care Companie este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Client este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
  • Comanda catre client se va procesa doar prin confirmare telefonica si e-mail.
  • Contract – o Comanda confirmata de catre Companie.
  • Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
  • Prețul oferit clienților la momentul când se face rezervarea, se bazează pe călătoria specificată de Client la momentul rezervării (“Călătorie originală”). Prețul oferit de Companie se bazează pe ruta aleasă de Companie între Adresa de Colectare și destinația Clientului (ținând cont de orice alte puncte de preluare sau puncte de destinație stabilite de Client la momentul când se face Rezervarea telefonic). În cazul în care Clientul dorește să ia o rută specifică (care este diferită de cea aleasă de către Companie), Compania își rezervă dreptul de a percepe Clientului un cost suplimentar în raport cu rezervarea inițială.
  • Compania își rezervă dreptul de a percepe Clientului orice costuri suplimentare care ar putea fi suportate de către Companie, ca urmare a oricărei modificare sau abatere de la Călătoria originală, specificată la momentul Rezervării, așa cum este detaliat mai jos.
  • Compania are dreptul să modifice lista de prețuri periodic, oferind, în nu mai puțin de 30 de zile lucrătoare, o notificare în scris Clientului.
  • Clientul și pasagerul trebuie să fie gata de preluare, la ora indicată de client atunci când se face rezervarea. Compania va permite 10 minute pentru așteptare, atunci când preia pasageri. Compania isi reverva dreptul de a anula comanda dupa cele 10 minute de asteptare.
  • În ceea ce privește colectarea călătorilor de la un aeroport, Compania va permite 30 minute de așteptare, de la ultimul momentul estimat de sosire cunoscut al zborului.
  • Toate taxele de parcare vor fi suportate de Client, dacă nu este altfel specificat între părți, pentru colecții din aeroporturi, porturi maritime, gări de tren.
  • În cazul modificării prețului călătoriei, veți fi informat despre majorările aplicabile.
  • Compania poate, la discreția sa absolută, refuza să accepte orice rezervare.
  • Compania va depune toate eforturile rezonabile pentru a oferi un vehicul de pasageri, în stare bună de funcționare, de tipul specificat de Client în rezervare (sau, în cazul în care un astfel de vehicul nu este disponibil, un vehicul alternativ rezonabil).
  • Șoferul va alege, la discreția ei / lui, traseul de la Adresa de Preluare la destinația Clientului. În cazul în care un client cere o rută specifică, ea poate fi luată, însă orice preț cotat în ceea ce privește o astfel de călătorie poate fi modificat.
  • Clienții trebuie să informeze Societatea în momentul în care fac o rezervare, dacă Clientul sau orice pasager dorește să călătorească cu animale. Toate animalele domestice trebuie să fie transportate într-o cutie adecvată sau cușcă. Compania își rezervă dreptul de a anula o rezervare la sosire, în cazul în care Compania nu a fost informată cu privire la cerința clientului de a efectua cursa cu un animal în autoturism. Câinii Ghizi sunt exceptați de la această cerință.
  • Pasagerilor nu li se permite să fumeze în nici un vehicul de pasageri.
  • Pasagerii nu trebuie să consume alcool în orice vehicul de pasageri și Compania își rezervă dreptul de a refuza transportul oricarui pasager care, în opinia sa, este în stare de ebrietate.
  • Toți Pasagerii sunt obligați să utilizeze centurile de siguranță, în orice moment.
  • Conținutul acestor termeni si condiții este valabil, azi data semnării, iar varianta lor finală este prezentă pe site-ul adabest.ro și poate fi modificată periodic.
  • Acești termeni sunt încorporați și fac parte din toate contractele pentru furnizarea de servicii de către Companie Clientului.
  • Compania nu va fi răspunzătoare față de Client și nu este considerată a fi o încălcare a contractului ca urmare a oricărei întârzieri sau orice eșec de a îndeplini oricare dintre obligațiile societății în temeiul contractului, în cazul în care întârzierea sau eșecul nu se datorează din cauza Companiei.
  • Încetarea prezentului contract nu aduce atingere oricăror drepturi și / sau obligații ale Companiei și / sau ale Clientului, acumulate înainte de data de reziliere.
  • Compania își rezervă dreptul de a subcontracta sau delega, în orice mod, oricare sau toate obligațiile care îi revin în temeiul oricărui contract, unei terțe părți sau agent.
  • Compania își rezervă dreptul de a modifica acești termeni în orice moment, printr-o notificare scrisă adresată Clientului. Comunicarea cu modificările aduse acestor Termeni vor fi postate pe site-ul companiei.
  • Va rugăm să notați că toată corespondența privind Serviciul de Relații cu Clienții va trebui trimisă la adresa contact@adabest.ro .
  • Utilizând acest Site sunteți de acord în totalitate cu Termenii & Condițiile, cât și cu clauzele acestui contract , fără nici o altă restricție.
  • Dacă nu sunteți de acord cu unul din punctele descrise, nu puteți utiliza acest Site, în nici un fel.
  • Plata acestor servicii se efectueaza prin intermediul viramentului bancar, prin cash sau prin factură.
  • Responsabilitatea financiară pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele dvs.
  • Aveți vârsta peste 18 ani și capacitatea legală de a iniția acțiuni juridice. Garantarea veridicității datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs., sau membrii călătoriei.
  • De a nu utiliza Site-ul în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase.
  • interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii.
  • obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afișa, licenția sau reproduce conținutul Site-ului, cu excepția utilizării în scop personal și necomercial a unei singure copii a informației conținute în Site.
JSOFT